![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() Home ![]() Werkwijze ![]() Portfolio ![]() Publicaties ![]() Dissertatie ![]() Varia ![]() | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
WERKWIJZE
Advies nieuwe verkeerssituaties ![]() ![]() Evaluatie bestaande rotondes Bijvoorbeeld in teamverband met opdrachtgever voor het opsporen van ontwerpfouten. Van belang voordat een bestaand kruispunt of rotonde opnieuw wordt geasfalteerd. Oplossen problemen weggebruikers ![]() ![]() ![]() Implementeren nieuwe richtlijnen Ontwerpen met inzicht in de achtergrond van aanbevelingen en richtlijnen, bijvoorbeeld in de vorm van een groepstraining of een één op één begeleiding van de ontwerper. Transparante afweging van varianten met grote kostenverschillen, ruimtebeslag etc. Bij voorkeur in teamverband met opdrachtgever. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |